Stalka

söndag 11 december 2011

3de advent

Poolpartyn for brabra. skoj  hade man iaf.

Veckan efter for trogt, gjorde ej riktigt nagot. Pa mandagen hade vi i skolan sandan underlig diplomfest, lite som nan slags julfest. Rektorn bad mig och Sophia upp pa scenen foratt beratta tilla alla foraldrar hur tuffa vi ar och ar i utbyte, well well , vi fick storsta och maktigaste applodena i hela skolan ;)

Men efter det joo inget.

Nu sitter jag halv 5 pa morgonen ensam i vardagsrummet, lyssnar pa julsanger som t.ex Jouluyo, Juhlayo, tonttujen jouluyo, joulupuu, ect, och proppar mig full med julchoklad fast jag ej ens vill ha det.

Saknar julen :((((((( snyft


Note to myself: imoron ska jag kopa julljus och laga jul-playlist till min dator som jag kan somna till :´)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar