Stalka

måndag 13 februari 2012

GLAD VäNDAAAAAG!!!

Perdoooon for dalig uppdatering. Sedan jag kommit tillbaka fran Rio har jag gjort  typ ingenting. inte farit och festat, bara sovit och farit pa punttis. Det borjade regna MASSOR nar vi kom tillbaka fran rio, det bara svammade pa gatorna. huij.

Men idag ar det VäNDAG!!!!
Saknar er ALLA i finland, mina karaste vanner, slaktingar och alla


. Ar sa lycklig att har vanner nu runt omkring varlden, 


tack till er alla att ni gjort mitt liv sa super bra. :) alskar er alla!





Och er andra Veera, Madde, Iris, Wivi, Silva, Sarasto, Miksuuuu , Stina, Nadja, Hotpants ( Ida), Mikkis, Back, Nikkila, Weber, Emppu, Fabbe,, KIA, Jenny, Krista,  Fanny, Frida, Heidi, Jessica, Jenny, Nicole, Sara, Pade, Ruusu, Henu, Simon, Sussu, Tom, Walteeeer, Peppe, och meer, forlat att jag nu inte kommer pa mer namn JUST NU. 

MEen saknar er alla massssssor.


Och min familj forstoss. massor. Byhyy.

BESO!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar