Stalka

torsdag 25 augusti 2011

El subte!

hejhej. Idag var lite moku päivä. Igår passade jag med en italiensk flicka, att jag skulle träffa henne och några andra idag. Om tiden sa vi inget, men i förrgår hade vi prata om typ 14. Idag på morgonen loggade jag in klockan 12, och så en message som sa; vi ses i centrum 12:30. "you need to be there". Ay shit.
Nå jag FÖRSÖKTE hinna, men att hitta metron tog ca 20min. själva metron 30min. så satan jag var ju framme 13.30. Just så. tibaka hem med metron. Vad skönt. Har data sen dess. :D

Försöker här nu läsa en BARNBOK. men satan va den där svår!! om nån sköldpadda och en broomstick och wtf.

Kan ej riktigt koncentrera mig på att läsa, ser på ett FAMILJPROGAM. Det är lite som Dancing with the stars, men att den är PERVO. Den här månadens tema är stripdancing, med en pole. Okej så dom är i par, och andra är en proffesionell dansare.Förra dancen var en modell i BH:n som dansade med en lationo-strippa. inte dålig, och shown slutade med att hon tog av sin BH! ryggen mot kameran dock... >:(
Andra shown just var ett latex-par som dansade, och den slutade med att han "kom" på henne. Han sprutade mjölk ur sina gula latexspeedon på hennes silikonbröst med svarta latex-covers. HAHA I LOVE THIS COUNTRY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar