Stalka

fredag 21 oktober 2011

Freijtaaaag numero 2!

hej alla barn nu blir det barnprogrammm.!

Forra veckan for snabbt och otroligt langsamt samtidigt. Pa lordagen for jag ut med Sophia och nagra andra. Hade en kvall med mycket dans och jaa allt moligit annat. Drama ect,. personliga saker som EJ skrivs till allmanna bloggar. en skoijig sak var det, att jag traffade 2 tyska flickor pa busshallplatsen, och sedan snackade vi engelska och sophia tyska med dem hela vagen till festen. :)
Pa sondagen var det Morsdag, sa vi akta till mostern och hade familydinner. riktigt skoijjigt.
Mandag; dagens hojdpunkt var sushi hos papa!
Tisdag: for ivag med en van fran klassen till en klassfest. Klassfester ar liksom Abifesterna i finland, bara att man ar 18. riktigt skojjig kvall.
onsdag skippade skolan och sov. :) pa eftermiddagen for jag med sophia och se pa klasskamraternas Dramatimme! som vi sa till Stephi -- " it looks nice, but we dont understand a word" haha
Torsdag skola och hem. Pa kvallen pa leffa med en kaveri och se pa Paranormal Activity 3! hehe

Idag hade jag enkkuprov ( EHEHEH LEPO), och sedan jumppa. Skippade jumppan pga huvudverk. ( duele mi cabeza elr nagot i den formen)-  Nu ar man hemma, ska snart och sova fiesta. Sedan ska jag traffa sophia, och fara och se pa hennes ballet timme och Aixas "arabic dance" timme! Sedan overnatten till Sophiaa!

Imoron blir en huisi dag, Forst ut till LA parque de la costa, en huvipuisto!! sedan hem och sedan blir det MARIANOS 18 CUMPLEEE!! megabileen hemam! hehe janskaa!!

nu ska jag och vara lattari och siesta- Besos !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar