Stalka

onsdag 12 oktober 2011

Johnny, la gente esta muy loca, WTF!?

Okej jag borde kanske inte skriva detta ut i bloggen men jag bara maste, kanns som jag skulle ha varit i en scen av Los Serranos!

okej alltsa;
Pa mandagen hade vi dinner hemma, Mama, Santi, Paolo, Mariano, Luz och jag. Vi at paj. En med kott och en med gronsaker. Luz och jag ater bara den med kott, och det visste alla. Pa mandagen ville Mariano ocksa ata den med kott, och Santiago. Mama sa till Santiago att han skulle skara pajen i 4 lika stora delar. Santiago skarde kanske lite for sin egen del, han tog liksom halften av pajen. Mama sa till Santiago, att han borde kanske propotionera lite battre, att pajen kommer inte att racka till at andra.
Han sprangdes!! liksom ahhaha herregud. Han borja skrika om att hur efterblivet det ar att han maste propotionera sin mat engligt alla andras, och sedan kastade han sin talrik ( plast ) pa bordet. Mama sa att herregud lugna ner dig nu och ge en liten bit av din paj at andra. Han blev annu surare, tog hans del av pajen fran talriken och kastade den i roskisen!
Allt detta hande sa att han forst satt mitt emot mig, och sedan skrek han bakom mig. Jag forsokte halla skrattet, for att alla trodde att jag inte forstod nagot.
Han skrek t.ex att " FLICKAN ATER JU ALDRIG ENS 2 TALRIKAR MAT!!!"

efter detta stormade han upp till sitt rum.
Ca 15min senare kommer han ner, ser att hela kottpajen var uppaten ( hej da efter att han kastade halften bort, fostoss av den uppaten...) och borjade skrika igen, om typ att hur lite mat det fanns och att nagon efterbliven skulle kunna laga mer mat (joowhot?). sen plotsligt fragor han mig helt lugnt om jag tog mera mat. Jag svarade nej, ( inte vagade jag ju ta mera mat efter att han skrek sa :DDD ) och han borjade vrala ( JAG SA JU ATT HON ATER ALDRIG EN TILL PORTION!!!!!)

sen forsvann han igen skrikande upp till sitt rum.
Jag skrattade en kvart efter att han forsvann.

iinget annat o beratta for idag :)
kramis!!!

ps. JAG ELSKAR MIN SYSTER MIKAELA!! och har iksu :( pusi

2 kommentarer: