Stalka

fredag 13 januari 2012

Rio De Janeiroooo and truee Friday 13th!

Alltmoiligt och inget har hant sedan forra inlagget. Tiden efter nyaret har jag seriost typ bara sovit, och datat, och farit till punttis.

Men sedan det stora. Igar, pa fredag natt klockan halv 3, for Mama, Luz, Luz kompis Santi och jag ivag mot Rio de Janeiro! Klockan 3 var vi pa flygfaltet, och sedan vantade vi dar i 2h, for att nagot var fel med Santis pass. Sedan ivag mot Rio, med en mellanlandning i Porto Alegro? elr nagot. 12tiden landade vi till Rio, tog en taxi 1 tiden mot huset och typ 2 var vi dar! en liten 3a? + WC och dusch, var vi ska sova mama paolo luz santi jag patricio och hans flickvan. Bra med denna lagenhet ar den, att den ar typ mittemot Copacabana beachen!!

Kom alltsa till hemmet, bytte till bikini, och sedan for Luz Santi jag for forsta gangen till beachen! det enda jag kan saga ar, HARLIIIGGGT!!!!! fast vattnet var sikakallt.

Sedan,, tog vi bussen till Andreas, min systers, hus. Hon bor pa santhant "stangt" omrade. Huserna har liknar hotell, alla har stangsel runtomkring med egna vakter. Vart hus ar ett vaningshus med egen Pool, Punttis och fontén! :D plus att bakom husen finns gratis tennisplan, korisplan, park, osv. helt sjukt. och harligt.

har ska vi nu vara tills sondagen, sedan tillbaka till centrum.
Pa fredagen kommer pappa hit :) can´t wait!!!!! nu, puss!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar